منو

جوشکار و مکانیک صنایع از مهم ترین تخصص های صنایع شهرک صنعتی اشتهارد است…

کاربر گرامی 1402/04/18

حبیبی: دوره هایی که در حال حاضر در این مرکز آموزش داده می شود کافی نمی باشد به عنوان مثال باتوجه به صنعتی بودن اشتهارد و همجواری با بزرگترین شهرک صنعتی منتطقه، از نیازهای مبرم و حیاتی جوانان شهرستان و همچنین صنایع فعال شهرک دوره های جوشکاری، مکانیک صنایع می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد هادی حبیبی رئیس مرکز فنی حرفه ای اشتهارد در گفتگو با خبرنگارتات خبربیان داشت: مرکز فنی حرفه ای اشتهارد در حال حاضر در ۴ حوزه مشغول فعالیت می باشد که بیشترین کلاس های آموزی در بخش مرکز ثابت مرکز فنی و حرفه ای شهرستان در رشته های ماشین افزار، اتومکانیک، برق، تاسیسات، رایانه، صنایع دستی و چرم، کشاورزی، فضای سبز و پرورش قارچ برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: در بحث آموزش های صنعت و صنایع نیز در رشته های هیدرولیک، جوشکاری، تاسیسات، ایمنی و بهداشت صنعتی، اتش نشانی و اطفای حریق،انبارداری و غیره امادگی فعالیت دارد و در بعضی از آن ها در حال حاضر مشغول فعالیت هستیم. محمد هادی حبیبی اظهار داشت: در بخش شعب شهری در رشته های خیاطی، معرق و منبت و مشبک چوب، رایانه، صنایع دستی و چرم تا به امروز فعالیت داشتیم و همچنین تقاضا داریم در صورتی که حمایت بیشتری از سمت مسئولین صورت گیرد، در بخش شعب شهری در سطح شهرستان اشتهارد فعالیت بیشتری در رشته های مختلف ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: در بخش شعب روستایی در حال حاضر در رشته پرورش قارچ و خیاطی فعالیت داریم و همچنین امیدواریم که بتوانیم در رشته های پرورش بوقلمون و بلدرچین، پرورش گیاهان دارویی و آپارتمانی، صنایع دستی و چرم آموزش های لازم را به روستاییان ارائه دهیم.

رئیس مرکز فنی حرفه ای اشتهارد خاطر نشان کرد: مرکز فنی حرفه ای در سه ماهه سوم سال آمادگی دارد با همکاری آموزش پرورش و دیگر ارگان ها و متقاضیان آزادی که تقاضای دوره در رشته های اتومکانیک، تاسیسات، ماشین افزار و برق، صنایع دستی، رایانه و حسابداری کرده اند، ارائه خدمت کند.

وی در پایان یادآور شد: دوره هایی که در حال حاضر در این مرکز آموزش داده می شود کافی نمی باشد به عنوان مثال باتوجه به صنعتی بودن اشتهارد و همجواری با بزرگترین شهرک صنعتی منتطقه، از نیازهای مبرم و حیاتی جوانان شهرستان و همچنین صنایع فعال شهرک دوره های جوشکاری، مکانیک صنایع می باشد که جهتتامین بودجه کارگاه های مذکور دست یاری به سوی فرمانداری محترم، خیرین بزرگوار و حتیصنایع گرانقدر دراز می کنیم تا این کارگاه ها منجر به اشتغال به پایدار شود.

اولین دیدگاه را ثبت کنید

متن دیدگاه*

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

منطقه ارسال خود را انتخاب کنید
انتخاب آدرس جهت نمایش محصولات آن منطقه
فروشگاه اینترنتی راکی ولد
منطقه ارسال خود را انتخاب کنید
انتخاب آدرس جهت نمایش محصولات آن منطقه
منطقه ارسال خود را انتخاب کنید
انتخاب آدرس جهت نمایش محصولات آن منطقه
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی راکی ولد