منو

عامل اصلی تصادفات از سوی پلیس اعلام شد

کاربر گرامی 1402/05/18

رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در ایام اربعین خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است که بیشتر تصادفات هم به این دلیل اتفاق می‌افتد.

سردار حسن مؤمنی، رئیس پلیس راه راهور فراجا صبح امروز در جلسه هماهنگی طرح‌های ترافیکی ویژه اربعین ۱۴۰۲ گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در این ایام خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است که بیشتر تصادفات هم به این دلیل اتفاق می‌افتد.

وی افزود: طرح ویژه پلیس راهور برای اربعین امسال از ۲۷ مردادماه آغاز می‌شود و تا قبل از آن هم استان‌ها از آمادگی کامل برخوردارند. اما از این تاریخ به بعد تیم‌های فراجا در آماده‌باش کامل خواهند بود.

مؤمنی گفت: متأسفانه در شهریور ماه ۱۴۰۱ آمار جانباختگان تصادفات جاده‌ای نسبت به شهریور ۱۴۰۰، حدود ۲۴ درصد افزایش داشته است.

مؤمنی گفت: بیشترین جانباختگان تصادفات در استان‌های آذربایجان شرقی، کرمانشاه و مرکزی بوده است.

وی گفت: ۲۳ درصد از تصادفات در شهریور ماه سال گذشته در ساعت ۱۶ تا ۲۰ رخ داده است.

مؤمنی بیان کرد: شهریور ماه گذشته ۴۰ درصد افزایش تردد داشته‌ایم که البته چون که ایام اربعین در این ماه قرار داشته است، این افزایش تردد قابل پیش بینی بوده است

وی در پایان گفت: پلیس راهور توصیه می‌کند که موکب‌ها در طول مسیر پراکنده باشند و افراد برای استفاده از موکب‌ها موارد ایمنی را رعایت کنند چرا که در سال گذشته ۱۰ الی ۱۳ نفر از زائرانی که قصد استفاده از این موکب‌ها را داشتند، در عبور از جاده‌ها و تصادفات جان خود را از دست دادند.

اولین دیدگاه را ثبت کنید

متن دیدگاه*

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

منطقه ارسال خود را انتخاب کنید
انتخاب آدرس جهت نمایش محصولات آن منطقه
فروشگاه اینترنتی راکی ولد
منطقه ارسال خود را انتخاب کنید
انتخاب آدرس جهت نمایش محصولات آن منطقه
منطقه ارسال خود را انتخاب کنید
انتخاب آدرس جهت نمایش محصولات آن منطقه
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی راکی ولد